30 juli 2016

laisälvenloppet 2016


vi vann, vi vann!!
jamen, varför skulle jag inte packa in mig och lillbitchen i bilen, köra till laisälvens dalgång och springa 17 kilometer?

skulle vara för att packa in mig och lillbitchen i bilen, köra till laisälvens dalgång och springa 36,5 kilometer...

men i år, premiäråret nöjer jag mig med 17 och då gör självklart även Sputnik det

min vana trogen tänkte jag undvika att bli omsprungen av fler än jag springer om, men jag hade helt missat att det inte fanns nån kvinna före mig i loppet så när vi gick i mål efter 1:40 stod vi som segrare

arrangörs-Lisa har träffat mitt i prick, en liten vägstump längs laisälven, relativt kullig ska erkännas med makalösa vyer – trevligt folk runtikring och coola löpare – jag tror succén kommer bli mångårig

i skrivande stund finns bara ett event på fejjan, och det tynar väl bort när det inte längre är 30 augusti, sök efter laisälvenloppet


– vinnarna laisälvenloppet 2016

uppströms vår följeslagare Laisälven
nedströms
och: spring fort som fan, för nu kommer jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar