12 apr. 2014

SJ AB baklänges – systemet funkar inte

efter flera års tjat har jag äntligen fått bekräftat att SJs bokningssystem inte fungerar – det är alltså så att vuxen och barn 0–6 månader skiljs åt i bokningen, och enda sättet att justera platstilldelningen är att sätta sig i telefonkö och sen mötas av kommentarer som "det här är inte vårt jobb, då får du betala"


12 april – nä, just det, ert system fungerar inte
Hej Li,

På grund av systembegränsningar på vår hemsida kan man bara välja ett platsönskemål (Salong eller Djuravdelning eller Tyst Avdelning etc.) och väljer du då plats i djuravdelningen kan du tyvärr inte påverka hur ni kommer placeras (om det blir bord eller salong). Det bästa i detta fall är faktiskt att ringa in till oss på 0771-75 75 75 och förklara att du inte kan få de platser du vill på hemsidan och vill att vi bokar till webpris.

Vi håller på att se över vår hemsida så det ska förhoppningsvis bli möjligt att boka mer specifika platser i framtiden. 

Med vänliga hälsningar

SJ AB
N--- G---



7 april 2014 – Li försöker igen

28 mars 2014 – 19 dagar senare – svar från kundotjänst

9 mars 2014 – Li till SJ AB baklänges


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar