9 mars 2014

SJ AB baklänges

Till kundotjänst:

När jag ska boka 1 vuxen och 1 spädbarn, sätter ert biljettsystem oss vid bord – mitt emot varandra.
Osmart.
När jag sen försöker ändra i platsreservationen, kan jag inte ändra bara en plats, får två nya. Vid bord – mitt emot varandra.
Osmart.
Provar göra en kompletterande bokning för bäbisen, då kostar det lika mycket och faktiskt mer än min vuxenbokning.
Osmart.
Dessutom blir biljetterna dyrare under tiden, ju mer jag bokar och trixar desto högre blir kostnaden.
Osmart.
Jag undanbeder mig bestämt svar av typen: Ring hit och dit. 
Jag ser fram emot svar som beskriver hur jag ska kunna internetboka på dessa villkor. Eller, för all del, ett svar som säger att jag inte kan boka via internet om jag vill sitta jämte ett spädbarn.
med tillönskan om ert snara tillfrisknande
Lappkäringen Lindström


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar