5 feb. 2014

tji Sotji!

först dissar de alla homosar, då blir det lite dålig stämning och de kryper till korset och säger okej, homosar får väl komma då, bara de uppför sig (som hetrosar)

sen dissar dom alla byggjobbare som ska ha betalt för det jobb de utfört, sodomerar den som säger emot med järnspett och gästarbetarna som vågar be om utlovad lön blir helt sonika förvisade

och nu ska dom piffa till stadsbilden inför OS genom att ha ihjäl två tusen lösspringande hundar och katter

är inte en enda sladd rättdragen i pannrummet?


jag är väldigt förtjust i sport och skulle gärna titta, men det skiter jag i – det finns inte en chans jag ens kommer låtsas som om det går av stapeln

nej, jag tror inte en enda människa i sok, iok eller i arrangörslandet bryr sig – men jag bryr mig

lätt bojkotta detta OS, jäääävligt lätt

#tjiSotji


1 kommentar:

  1. Right on spot. Att Viasat kör OS-sändningarna gör det lättare att slopa sketen.

    SvaraRadera