19 feb. 2012

degig på mitten

kände i går att jag 'måste' ta mig till gymmet (måste är en jävla dålig motor) men faktum är att jag inte vill vara utan styrketräning och resultatet därav – det går bättre skubba, sen gillar jag inte att vara degig på mitten

och i dag sitter jag här och är nöjd med att jag inte lyssnade på kroppen när den sa att jag skulle köra på hårdare i styrketräningen – det känns överallt att jag tränat men jag har inte kört sönder nåt, utan kan gå tillbaka under eftermiddagen och ta en omgång till

jävligt nöjd med att jag inte lyssnade på kroppen (å latmasken) när den sa: det är ju lördag, ska du inte vila lite?!

lovade mig själv efter fjolårets lapland ultra att jag sku lägga mig vinn om att styrketräna inför springsäsong 2012 – det är bannimej jobbigare för överkroppen än för underkroppen att springa långt, jo, sant! och eftersom jag ska va i topptrim till midsommar och klämma alla tio milen, är det bara att börja

måste inte

vill

–hulken Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar